Friday, August 7, 2009

My unfinished business.


Nagu ma oma Ldn-i jutu juures juba kirjutanud olen, siis mul on mõningaid asju, mis mul jäid seal olles tegemata ja mille pärast ma pean tagasi minema. Iga natukese aja tagant tuleb mulle jälle midagi meelde, aga tänaseks on nimekiri selline (ei ole tähtsuse järjekorras):

1. Hamley'st mängukaru osta.
2. Fish-and-Chips järgi proovida (seda ma tahtsin juba sel korral teha, aga ei osanud õigest kohast otsida).
3. Westminster Abbey's ära käia (seal kus kuulsad on).
4. Tänavakunstnikul ennast joonistada lasta (lasin eluhea võimaluse seekord käest!).
5. Camden Marketis ära käia.
6. Taksoga sõita (selle traditsioonilise musta taksoga. Madame Tussaud's oma ei loe, see polnud päris).
7. Telefoniputkaga pilti teha (see kohustuslik foto jäi millegipärast tegemata- andestamatu).
8. Margaret Thatcheri poster osta (ta on mu iidol, sorry).
9. Loodusajaloo muuseumis ära käia (seal on dinosaurused!)
10. Oxford Street otsast lõpuni läbi käia (selleks peab varuma terve päeva ja peale seda 3h jalamassaaži).
11. Thames'il praamiga sõita.
12. Osta võtmehoidja kirjaga "Mind the gap".

Ma pakun, et see nimekiri hakkab vaikselt ajaga täienema.
Seniks aga kõike paremat!
xoxo K.

No comments:

Post a Comment